Zwroty i reklamacje

 


Zwrot towaru

Produkt Ci nie odpowiada? Żaden problem! U nas zwroty są całkowicie darmowe. Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj tylko, że produkt nie może nosić śladów użytkowania. W celu zażądania zwrotu kliknij ikonę profilu w menu sklepu lub przejdź na stronę https://account.kaffinity.pl/orders

  1. Zaloguj się do swojego konta:
    1. W polu „E-mail” wprowadź swój adres e-mail, a następnie kliknij opcję „Kontynuuj”.
    2. Na swoim koncie e-mail otwórz e-mail wysłany z naszego sklepu i skopiuj sześciocyfrowy kod weryfikacyjny zawarty w wiadomości e-mail.
    3. Wróć do sklepu online, a następnie wprowadź sześciocyfrowy kod weryfikacyjny.
  2. Kliknij „Zażądaj zwrotu” dla zamówienia, dla którego chcesz zgłosić zwrot.
  3. Jeśli Twoje zamówienie ma więcej niż jedną pozycję, wybierz pozycje, które chcesz zwrócić.
  4. Wybierz powód zwrotu i dodaj uwagę dla sklepu.
  5. Kliknij „Zażądaj zwrotu”.

Jeśli Twoja prośba o zwrot zostanie zatwierdzona i wymaga wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi wysyłki i etykietą wysyłkową zwrotu. Po zwrocie produktu otrzymasz zwrot kosztów.

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy ze zwrotem, napisz do nas na kontakt@kaffinity.pl. Na pewno poradzimy sobie z każdym problemem.

Reklamacje

Masz problem z produktem? Napisz do nas na kontakt@kaffinity.pl – zbadamy sprawę i postaramy się jak najszybciej znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

O reklamację towaru możesz również zawnioskować bezpośrednio ze swojego profilu klienta: https://account.kaffinity.pl/orders

Pełny regulamin zwrotów i reklamacji znajdziesz poniżej.

 

Regulamin Reklamacji

Niniejszy dokument zawiera wszystkie informacje dotyczące reklamacji obowiązujące przy zakupach przedmiotów ze sklepu internetowego Kaffinity.

Najważniejsze punkty regulaminu:

  • Informacja o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru powinna zostać przekazana przez Klienta do Sprzedawcy w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Informacja powinna zostać przekazana drogą mejlową na adres: kontakt@kaffinity.pl
  • W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca udostępnia procedurę darmowych zwrotów. Klient wyrażający chęć odstąpienia od umowy otrzyma list przewozowy, z pomocą którego odeśle paczkę na adres wskazany przez Sprzedawcę. 
  • W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca pieniądze bezpośrednio na rachunek bankowy, z którego została przeprowadzona płatność za zamówienie. Zwrot środków jest wykonywany w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego produktu przez Sprzedawcę lub dostawcę produktów. Zwrot środków zostanie wykonany tylko w przypadku gry produkt nie jest uszkodzony i nadaje się do ponownego odsprzedania.

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
    2. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
    3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejącą w chwili dostarczenia Produktu i ujawnioną w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
    4. zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kaffinity.pl
    5. w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
    6. dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy poprzez wysłanie go na wskazany adres, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
    7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
    8. w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
    9. w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
      • pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
      • obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
      • w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
10. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres podany przez Sprzedawcę w odpowiedzi na wiadomość o zwrocie. Sprzedawca może wystawić list przewozowy, który będzie upoważniał do darmowego zwrotu. Przy jego użyciu Konsument będzie mógł zwrócić produkt bez dodatkowych opłat. 
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.