Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Produkt Ci nie odpowiada? Żaden problem! U nas zwroty są całkowicie darmowe. Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj tylko, że produkt nie może nosić śladów użytkowania. W celu zażądania zwrotu kliknij ikonę profilu w menu sklepu lub przejdź na stronę https://account.kaffinity.pl/orders
- Zaloguj się do swojego konta:
- W polu „E-mail” wprowadź swój adres e-mail, a następnie kliknij opcję „Kontynuuj”.
- Na swoim koncie e-mail otwórz e-mail wysłany z naszego sklepu i skopiuj sześciocyfrowy kod weryfikacyjny zawarty w wiadomości e-mail.
- Wróć do sklepu online, a następnie wprowadź sześciocyfrowy kod weryfikacyjny.
- W polu „E-mail” wprowadź swój adres e-mail, a następnie kliknij opcję „Kontynuuj”.
- Kliknij „Zażądaj zwrotu” dla zamówienia, dla którego chcesz zgłosić zwrot.
- Jeśli Twoje zamówienie ma więcej niż jedną pozycję, wybierz pozycje, które chcesz zwrócić.
- Wybierz powód zwrotu i dodaj uwagę dla sklepu.
- Kliknij „Zażądaj zwrotu”.
Jeśli Twoja prośba o zwrot zostanie zatwierdzona i wymaga wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi wysyłki i etykietą wysyłkową zwrotu. Po zwrocie produktu otrzymasz zwrot kosztów.
Jeżeli masz jakiekolwiek problemy ze zwrotem, napisz do nas na kontakt@kaffinity.pl. Na pewno poradzimy sobie z każdym problemem.
Reklamacje
Masz problem z produktem? Napisz do nas na kontakt@kaffinity.pl – zbadamy sprawę i postaramy się jak najszybciej znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
O reklamację towaru możesz również zawnioskować bezpośrednio ze swojego profilu klienta: https://account.kaffinity.pl/orders
Pełny regulamin zwrotów i reklamacji znajdziesz poniżej.
Regulamin Reklamacji
Niniejszy dokument zawiera wszystkie informacje dotyczące reklamacji obowiązujące przy zakupach przedmiotów ze sklepu internetowego Kaffinity.
Najważniejsze punkty regulaminu:
- Informacja o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru powinna zostać przekazana przez Klienta do Sprzedawcy w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Informacja powinna zostać przekazana drogą mejlową na adres: kontakt@kaffinity.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca udostępnia procedurę darmowych zwrotów. Klient wyrażający chęć odstąpienia od umowy otrzyma list przewozowy, z pomocą którego odeśle paczkę na adres wskazany przez Sprzedawcę.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca pieniądze bezpośrednio na rachunek bankowy, z którego została przeprowadzona płatność za zamówienie. Zwrot środków jest wykonywany w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego produktu przez Sprzedawcę lub dostawcę produktów. Zwrot środków zostanie wykonany tylko w przypadku gry produkt nie jest uszkodzony i nadaje się do ponownego odsprzedania.
REKLAMACJA PRODUKTU
-
Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejącą w chwili dostarczenia Produktu i ujawnioną w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
- zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kaffinity.pl
- w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
- dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy poprzez wysłanie go na wskazany adres, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres podany przez Sprzedawcę w odpowiedzi na wiadomość o zwrocie. Sprzedawca może wystawić list przewozowy, który będzie upoważniał do darmowego zwrotu. Przy jego użyciu Konsument będzie mógł zwrócić produkt bez dodatkowych opłat.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.